Контрольна робота: Методика аналізу внутрішнього маркетингового середовища підприємства (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Методика аналізу внутрішнього маркетингового середовища підприємства. Аналіз стратегій, що використовуються ... 3
2. Аналіз товарної політики підприємства ... 7
Література ... 13

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Грузинська церква

Звільнення від кримінальної відповідальності внаслідок закінчення строків давності
Джерела кримінально-процесуального права
Кримінологічна характеристика шахрайства

Перевірка правоздатності юридичних осіб та дієздатності фізичних осіб
Відносини нагляду і контролю за дотриманням трудового законодавства як складова предмету трудового права
Менеджмент і маркетинг у готельному господарстві

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru