Контрольна робота: Аналіз факторів середовища безпосереднього оточення (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Аналіз факторів середовища безпосереднього оточення ... 3
2. Виявлення, оцінка ризиків в системі збуту та розробка механізмів їх нівелювання ... 6
2.1. Принципи менеджменту ризику. Класифікація ризиків за способом мінімізації ... 8
2.2. Диверсифікація як спосіб зниження ризику ... 9
2.3. Теорія портфеля ... 10
2.4. Запаси і резерви як спосіб зниження ризиків ... 12
Література ... 14

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Державний суверенітет України. Етапи розвитку

Звільнення від кримінальної відповідальності у зв'язку з примиренням винного з потерпілим
Докази в кримінальному процесі
Латентна злочинність

Посвідчення договорів доручення та довіреностей
Галузеві принципи трудового права
Методика підготовки екскурсії та техніка її проведення

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru