Контрольна робота: Класифікація рекламних засобів, їх оцінювання та вибір (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Класифікація рекламних засобів, їх оцінювання та вибір ... 3
2. Поняття брендінгу ... 9
Література ... 16

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Державно-правовий розвиток Стародавнього Вавилону

Злочини, спрямовані на знищення та пошкодження майна
Завдання і значення стадії досудового слідства
Особа злочинця-рецидивіста та його індивідуальна злочинна поведінка

Захист інтересів дітей у разі розірвання батьками шлюбу
Дисциплінарна відповідальність за трудовим правом
Основні райони проведення самодіяльних туристських походів в Україні

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru