Контрольна робота: Організаційні структури управління маркетингом (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Визначення цільового ринку. Стратегії охоплення ринку ... 3
2. Організаційні структури управління маркетингом ... 10
Література ... 15

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Зовнішня політика США після Другої світової війни (1945 - початок 50-х рр.)

Значення об'єкта злочину для характеристики суспільної небезпечності злочину та його кваліфікації
Застосування запобіжного заходу взяття під варту
Поняття і загальна характеристика організованої злочинності

Патронат над дітьми
Конституційні гарантії трудових прав
Принципи організації екскурсії

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru