Контрольна робота: Організація інформаційного забезпечення комплексних досліджень ринків у процесі маркетингової діяльності (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Організація інформаційного забезпечення комплексних досліджень ринків у процесі маркетингової діяльності ... 3
2. Методи ціноутворення ... 9
Задача 3 ... 18
Література ... 19

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Колективізація в Україні

Кримінальна відповідальність за злочин "Посягання на життя державного чи громадського діяча"
Інститут зупинення досудового слідства в кримінальній справі
Профілактика необережної злочинності

Пенсійне забезпечення працівників, які працюють на роботах з важкими і шкідливими умовами праці
Оптимальне поєднання централізованого і локального правового регулювання як принцип трудового права
Сутність та класифікація екскурсій

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru