Контрольна робота: Формування цінової політики на підприємстві (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Формування цінової політики на підприємстві ... 3
1.1. Суть маркетингової цінової політики ... 3
1.2. Алгоритм маркетингового розрахунку цін ... 4
1.3. Управління цінами ... 10
2. Формування цінової політики на ТзОВ "Світанок" ... 13
Література ... 16

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Махновщина

Кримінальна відповідальність як вид юридичної відповідальності
Кримінально-процесуальна форма
Взаємодія слідчого з оперативними працівниками та експертами у розкритті та розслідуванні злочинів

Соціальний захист дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування
Порівняльна характеристика оплати праці згідно трудового законодавства України та країн далекого зарубіжжя
Туристичні об'єкти Луцька

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru