Контрольна робота: Економіко-статистичні методи виміру еластичності попиту і пропозиції (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Економіко-статистичні методи виміру еластичності попиту і пропозиції ... 3
2. Методи аналізу і оцінки товарообороту ... 6
3. Аналіз ефективності реклами. Система показників економічної ефективності реклами ... 10
Література ... 15

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Сербія XIV століття

Кримінально-правова характеристика умисного вбивства особи чи її близького родича у зв'язку з виконанням цією особою службового або громадського обов'язку
Органи досудового слідства, їх повноваження та функції при провадженні в кримінальній справі
Криміналістична габітологія

Виникнення та розвиток теорії держави та права
Профспілки як суб'єкт трудового права
Атлас як картографічне видання

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru