Контрольна робота: Форми взаємодії між виробниками та споживачами на етапі обслуговування до продажу (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Форми взаємодії між виробниками та споживачами на етапі обслуговування до продажу ... 3
2. Форми організації та види ремонтного обслуговування ... 10
Література ... 14

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Літературна преса в Україні

Міжнародно-правова допомога в кримінальних справах
Особливості застосування запобіжних заходів до неповнолітніх
Криміналістична характеристика злочинів проти волі, честі та гідності особи

Держава, її сутність і структура
Трудовий договір із сезонними і тимчасовими працівниками
Дитячий журнал як періодичне видання

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru