Контрольна робота: Імідж товару (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Імідж товару ... 3
2. Мікроекономічні теорії формування споживчих переваг ... 8
Література ... 12

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Варіантність аналізу художнього твору

Об'єкт і предмет кримінальної правової охорони
Підсудність у кримінальному процесі
Механізм утворення слідів. Ідентифікація у експертній і слідчій діяльності. Криміналістична характеристика злочинів проти безпеки руху та експлуатації транспорту

Законність і правопорядок
Правове положення армії в державі
Електронна книга та традиційна книга

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru