Контрольна робота: Особливості міжнародного маркетингового планування (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Особливості міжнародного маркетингового планування ... 3
2. Сутність суб'єктивного підходу до вибору зарубіжного ринку на основі інших країн ... 12
Література ... 16

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Фразеологізми в мові ЗМІ

Умисне заподіяння тяжких тілесних ушкоджень у разі перевищення меж необхідної оборони або у разі перевищення заходів, необхідних для затримання злочинця
Участь захисника у досудовому слідстві
Привілеї та імунітети співробітників ООН

Соціально-правова держава
Набуття статусу громадянства в країнах ЄС
Охорона права інтелектуальної власності та організації інформаційно-аналітичного забезпечення органів державної влади та управління (комерційних підприємств)

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru