Контрольна робота: Міжнародний маркетинг. Обґрунтування виходу на зовнішній ринок (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

30. Міжнародний маркетинг. Обґрунтування виходу на зовнішній ринок. Методи виходу на ринок. Стратегії адаптації товару до зовнішнього ринку та визначення каналу розподілу ... 3
31. Здійснити сегментацію споживчих ринків ... 6
9. Вибір сегменту ринку - одна з найважливіших стадій сегментації ринку фірмою. Три варіанти охоплення ринку: недиференційований, або масовий маркетинг, диференційований і концентрований ... 8
18. Прийняття рішення про покупку товарів, його етапи та характеристика ... 14
Література ... 18

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Штампи, кліше, стандарти в українській мові

Ухилення від сплати податків, зборів, інших обов'язкових платежів
Цивільний позов у кримінальному процесі
Судова та арбітражна практика як джерело міжнародного приватного права

Співвідношення держави та права
Політико-правові системи країн Центрально-Східної Європи
Періодичні видання як засіб масової комунікації

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru