Контрольна робота: Норми, правила та законодавчі основи маркетингової політики комунікацій (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Норми, правила та законодавчі основи маркетингової політики комунікацій ... 3
2. Модель персонального продажу товарів та послуг ... 8
Література ... 18

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Граматичні категорії дієслова

Юридичний аналіз складу злочину "незаконні дії щодо усиновлення (удочеріння)"
Злочинна жорстокість
Контрабанда

Форма правління, територіального устрою та державно-правового режиму в Україні
Соціально-економічний розвиток країн Перської затоки
Способи і методи запису інформації

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru