Контрольна робота: Маркетинг як ринково орієнтована концепція управління підприємством (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Маркетинг як ринково орієнтована концепція управління підприємством ... 3
2. Нові товари в стратегії маркетингу ... 10
Завдання 3 ... 13
Література ... 16

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Росіянізми в мові ЗМІ

Юридичний аналіз складу злочину "Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами"
Злочинність "білих комірців"
Міжнародне співробітництво митних органів України

Форми державного правління
Трансформаційні процеси в економіці країн Балтії у зв'язку зі вступом до ЄС
Стилістичні помилки в юридичних документах

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru