Контрольна робота: Прогнозування попиту на підприємстві (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Прогнозування попиту на підприємстві ... 3
1.1. Методи оцінки поточного попиту ... 3
1.2. Методи оцінки перспективного попиту ... 5
2. Практика застосування методів прогнозування попиту ... 14
2.1. Прогнозування збуту на основі регресивного аналізу ... 14
2.2. Прогнозування обсягу продажу методом стандартного розподілу ймовірностей ... 14
2.3. Проблема розвитку методів вимірювання і прогнозування попиту в світлі сучасних наукових досліджень ... 15
Література ... 22

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Генезис, типи та функції соціальних норм

Джерела кримінально-процесуального права
Кримінологічна характеристика та протидія злочинності в сфері інтелектуальної власності
Загальні правила посвідчення угод нотаріусом

Юридична практика
Дослідна робота на екскурсіях та у походах
Англія в епоху середньовіччя

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru