Контрольна робота: Маркетингові дослідження: сутність, етапи, завдання (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Маркетингові дослідження: сутність, етапи, завдання ... 3
2. Паблік рилейшнз в системі маркетингових комунікацій ... 8
3. Завдання ... 13
Література ... 15

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Дослідження соціальної структури в історії соціології

Забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному процесі
Незаконний обіг зброї: кримінологічне дослідження
Вибори-2004

Державні гарантії зайнятості
Методика підготовки екскурсії та техніка її проведення
Грузинська церква

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru