Контрольна робота: Сегментацiя i агрегування у процесi маркетингової дiяльностi (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Сегментація i агрегування у процесі маркетингової дiяльностi ... 3
2. Реклама як основний засіб формування збуту товарів i послуг у процесі маркетингової дiяльностi підприємства ... 6
Література ... 12

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Методики вимірювання в прикладній соціології

Кримінально-процесуальний закон
Взаємозв'язок криміналістики з кримінальним правом, кримінальним процесом і кримінологією
Соціальний захист дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування

Поняття та предмет трудового права
Технологічні стандарти готельних послуг прибирання
Колективізація в Україні

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru