Контрольна робота: Визначення поняття "сервіс", його роль в сучасній економіці (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Визначення поняття "сервіс", його роль в сучасній економіці ... 3
2. Класифікація послуг, що входять в обслуговування до продажу ... 6
3. Життєвий цикл сервісних послуг ... 8
4. Цілі ефективного обслуговування після продажу та його схема ... 12
5. Організаційна структура сервісного центру ... 12
Література ... 15

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Підвищення якості соціологічних досліджень

Оцінка доказів у кримінальному процесі
Криміналістичне вивчення документів. Фактично-психологічні особливості проведення відтворення обстановки і обставин подій Криміналістична характеристика організованих злочинних груп
Держава, її сутність і структура

Суб'єкти трудового права
Газета як періодичне видання
Україна в роки Першої світової війни

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru