Контрольна робота: Сутність, значення, основні принципи і функції маркетингу (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Сутність, значення, основні принципи і функції маркетингу ... 3
2. Формування стратегії збуту товарів у системі маркетингу ... 7
Практичне завдання ... 17
Література ... 18

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Систематизація фактів і аналіз залежностей в системі соціологічних досліджень

Поняття та види слідчих дій
Особливості криміналістичної характеристики нападів, учинених на водіїв таксі
Зв'язок теорії держави і права із суспільною практикою

Джерела земельного права
Європейські інформаційні агентства
Вивчення творчості Ліни Костенко

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru