Контрольна робота: Державна реєстрація товарного знака в Україні (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Державна реєстрація товарного знака в Україні ... 3
2. Визначення потенціалу та місткості ринку ... 12
Література ... 16

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Соціологічна значущість уявлень Н. Макіавеллі про політику

Принцип недоторканості особи та його реалізація у кримінальному процесі
Соціально-економічні зміни у суспільстві і злочини проти власності
Основні напрямки реформування правової системи України

Екомережа України
Інформаційні ресурси в оптимізації управління персоналом
Мотив чуда у структурі житійного сюжету (на матеріалі Києво-Печерського патерика)

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru