Контрольна робота: Маркетингове дослідження продукту - пральний порошок (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

Завдання 1. Маркетингові дослідження продукту ... 3
Завдання 2. Дослідження споживачів ... 5
Завдання 3. Дослідження цінової політики та стратегії збуту фірми стосовно вибраного товару ... 6
Завдання 4. Дослідження стратегії просування товару фірми ... 9
Завдання 5. Застосування різноманітних методів збору маркетингової інформації при проведенні маркетингового дослідження ... 12
Завдання 6. Написання звіту про проведене маркетингове дослідження ... 13
Висновки ... 14
Література ... 15
Додатки ... 16

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Архівація даних та програми архівації

Стадії кримінального процесу
Недійсність шлюбу. Порівняльний аналіз законодавства УРСР, України та інших держав
Правосвідомість і правовий нігілізм

Інноваційний розвиток США
Надання службовому документу юридичної сили
Соціальна сатира у творчості Герберта Уеллса

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru