Контрольна робота: Загальні відомості про упаковку як засіб комунікації (контрольна робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Контрольна робота з маркетингу

1. Класифікація рекламних засобів, їх оцінювання та вибір ... 3
2. Загальні відомості про упаковку як засіб комунікації ... 8
Література ... 14

ПОДРОБНЕЕ О КОНТРОЛЬНОЙ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Діагностика плати оцифровки відеозображення

Тактико-комунікативна компетенція слідчого
Поняття, джерела та принципи права міжнародної безпеки
Процедури правової діяльності

Коопераційні відносини між державами в рамках європейських прикордонних регіонів
Організація роботи з електронними документами
Тема втрачених ілюзій у творчості Оноре де Бальзака

Контрольна робота з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru