Реферат: Маркетингове дослідження (реферат з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Маркетингове дослідження

(реферат з маркетингу)

Вступ ... 3
1. Виявлення проблеми і формування цілей дослідження ... 4
2. Відбір джерел, збір і аналіз вторинної інформації (кабінетні дослідження) ... 6
3. Складання плану збору первинної інформації ... 9
4. Збір, систематизація та аналіз первинної інформації (польові дослідження) ... 13
5. Підготовка та подання звіту ... 16
Висновки ... 18
Література ... 20

ПОДРОБНЕЕ О РЕФЕРАТЕ
"Маркетингове дослідження"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Арбітражний керуючий як учасник процедури банкрутства

Банківський кредит: економічна суть та загальні засади розвитку
Становлення сучасних форм господарювання в сільському господарстві
Підготовча робота до уроків математики в молодших класах школи для дітей з тяжкими вадами мовлення

Духовне формування особистості
Витрати, пов'язані з розглядом справи в адміністративному процесі
Обов'язкове страхування

Маркетингове дослідження

© 2011-2022  mavinna.narod.ru