Реферат: Економіко-математичні методи проведення маркетингових досліджень (реферат з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Економіко-математичні методи проведення маркетингових досліджень

(реферат з маркетингу)

Вступ ... 3
1. Сутність кількісних методів проведення маркетингових досліджень ... 4
2. Класифікація економіко-математичних методів ... 8
3. Передумови та мета використання окремих видів економіко-математичних методів проведення маркетингових досліджень ... 9
3.1. Графічні методи ... 9
3.2. Кореляційно-регресійний аналіз ... 11
3.3. Методи лінійного програмування ... 15
Література ... 16

ПОДРОБНЕЕ О РЕФЕРАТЕ
"Економіко-математичні методи проведення маркетингових досліджень"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Загальна характеристика інституту виконання судових рішень

Діяльність комерційних банків
Економічна характеристика Закарпатської області
Формування стосунків між дітьми дошкільного віку

Соціалізація дитини в сім'ї та дитячих закладах
Зміни у позові
Поняття та види акціонерних товариств

Економіко-математичні методи проведення маркетингових досліджень

© 2011-2022  mavinna.narod.ru