Реферат: Сучасні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів (реферат з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Сучасні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів

(реферат з маркетингу)

Вступ ... 3
1. Класифікація методів збору даних у маркетингових дослідженнях ... 4
2. Особливості використання окремих методів збору даних ... 6
3. Практика застосування методів збирання первинної інформації на ВАТ "Хліб" ... 10
Висновки ... 16
Література ... 18

ПОДРОБНЕЕ О РЕФЕРАТЕ
"Сучасні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Закрите акціонерне товариство

Дохід підприємства
Економічна характеристика Карпатського економічного району
Християнська мораль

Соціалізація дитини в умовах багатодітної сім'ї
Касаційне провадження
Поняття та види зобов'язань

Сучасні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів

© 2011-2022  mavinna.narod.ru