Реферат: Методи збору даних у маркетингових дослідженнях (реферат з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Методи збору даних у маркетингових дослідженнях

(реферат з маркетингу)

Вступ ... 3
1. Класифікація методів збору даних у маркетингових дослідженнях ... 4
2. Особливості використання окремих методів збору даних ... 6
3. Підготовка кореспондентів та документизованих форм для збору даних ... 10
Висновки ... 19
Література ... 20

ПОДРОБНЕЕ О РЕФЕРАТЕ
"Методи збору даних у маркетингових дослідженнях"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Захист прав та інтересів суб'єктів господарювання

Еволюція грошових систем
Економічна характеристика Карпатського регіону
Агресія

Соціальна профілактика девіантної поведінки підлітків та молоді
Наказне провадження
Поняття та види юридичних осіб

Методи збору даних у маркетингових дослідженнях

© 2011-2022  mavinna.narod.ru