Реферат: Маркетингова інформаційна система і комплексне дослідження ринку (реферат з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Маркетингова інформаційна система і комплексне дослідження ринку

(реферат з маркетингу)

Вступ ... 3
1. Суть і зміст маркетингових досліджень ... 4
2. Інформація в маркетингових дослідженнях ... 6
2.1. Джерела одержання маркетингової інформації ... 6
2.2. Використання різних типів маркетингової інформації для проведення дослідження ... 8
3. Поняття та значення маркетингової інформаційної системи в дослідженнях ринку ... 13
4. Доступ до необхідної маркетингової інформації ... 16
Висновки ... 20
Література ... 21

ПОДРОБНЕЕ О РЕФЕРАТЕ
"Маркетингова інформаційна система і комплексне дослідження ринку"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Історія становлення та розвитку підприємництва в Україні

Економічний прогрес
Надрові ресурси України
Апробація п'ятифакторного особистісного опитувальника МакКреа-Коста

Соціальне сирітство
Повноваження апеляційного суду
Поняття, значення та функції договору в цивільному праві

Маркетингова інформаційна система і комплексне дослідження ринку

© 2011-2022  mavinna.narod.ru