Реферат: Обслуговування після продажу на сучасному етапі розвитку економічних відносин (реферат з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Обслуговування після продажу на сучасному етапі розвитку економічних відносин

(реферат з маркетингу)

Вступ ... 3
1. Визначення поняття "сервіс", його роль в сучасній економіці ... 3
2. Основні задачі сервісного обслуговування ... 6
3. Місце обслуговування після продажу в діяльності підприємства ... 8
4. Організаційна структура сервісного центру ... 11
5. Планування операцій і система інформації ... 13
Література ... 19

ПОДРОБНЕЕ О РЕФЕРАТЕ
"Обслуговування після продажу на сучасному етапі розвитку економічних відносин"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Конфіскація як вид господарсько-правової відповідальності

Заробітна плата в ринковій економіці
Природно-ресурсний потенціал Миколаївської області
Вплив формальних та неформальних груп на процес соціалізації підлітків

Технології соціально-педагогічної діяльності в закладах інтернатного типу
Представництво в цивільному процесі
Право на чужі речі

Обслуговування після продажу на сучасному етапі розвитку економічних відносин

© 2011-2022  mavinna.narod.ru