Реферат: Методичні підходи до планування комплексу маркетингових комунікацій (реферат з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Методичні підходи до планування комплексу маркетингових комунікацій

(реферат з маркетингу)

Вступ ... 3
1. Основні методичні підходи до плану маркетингових комунікацій ... 4
2. Приклад розробки плану маркетингових комунікацій підприємства ... 8
Висновки ... 15
Література ... 16

ПОДРОБНЕЕ О РЕФЕРАТЕ
"Методичні підходи до планування комплексу маркетингових комунікацій"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Корпоративні відносини та їх врегулювання

Зовнішній сектор розвитку національних економік
Природно-ресурсний потенціал Херсонської області
Гендерні відмінності у ставленні до кохання в юнацькому віці

Технології формування та розвитку творчої особистості в соціально-педагогічній діяльності
Провадження у цивільних справах за участі іноземних осіб
Право промислової власності

Методичні підходи до планування комплексу маркетингових комунікацій

© 2011-2022  mavinna.narod.ru