Реферат: Сучасні засоби комунікацій та їх значення при плануванні ефективної моделі маркетинг-взаємодій фірми (реферат з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Сучасні засоби комунікацій та їх значення при плануванні ефективної моделі маркетинг-взаємодій фірми

(реферат з маркетингу)

Вступ ... 3
1. Суть та основні елементи маркетингової політики комунікацій ... 4
2. Алгоритм планування комплексу маркетингових комунікацій ... 11
Висновки ... 19
Література ... 20

ПОДРОБНЕЕ О РЕФЕРАТЕ
"Сучасні засоби комунікацій та їх значення при плануванні ефективної моделі маркетинг-взаємодій фірми"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Ліцензування господарської діяльності: призначення, зміст та правове регулювання

Інвестиції та їх роль в економічному зростанні
Проблеми використання і охорона природних ресурсів Луцького району
Девіантна поведінка

Філософія соціальної роботи в Україні
Сторони у цивільному процесі
Право слідування та терміни охорони авторських прав

Сучасні засоби комунікацій та їх значення при плануванні ефективної моделі маркетинг-взаємодій фірми

© 2011-2022  mavinna.narod.ru