Реферат: Застосування регресивно-кореляційного аналізу для оцінки економічних ефективності маркетингових комунікацій (реферат з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Застосування регресивно-кореляційного аналізу для оцінки економічних ефективності маркетингових комунікацій

(реферат з маркетингу)

Вступ ... 3
1. Основи кореляційно-регресійного аналізу ... 4
2. Застосування регресивно-кореляційного аналізу у процесі планування ... 10
Висновки ... 14
Література ... 15

ПОДРОБНЕЕ О РЕФЕРАТЕ
"Застосування регресивно-кореляційного аналізу для оцінки економічних ефективності маркетингових комунікацій"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Повне товариство

Конкуренція
Суть і роль торгівлі в народному господарстві
Діагностика рівня розвитку уяви молодшого школяра

Адміністративний примус
Авторський договір
Правовий статус дитини

Застосування регресивно-кореляційного аналізу для оцінки економічних ефективності маркетингових комунікацій

© 2011-2022  mavinna.narod.ru