Реферат: Особливості прийняття стратегічних і тактичних рішень щодо маркетингової діяльності сучасної фірми. (реферат з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Особливості прийняття стратегічних і тактичних рішень щодо маркетингової діяльності сучасної фірми.

(реферат з маркетингу)

Вступ ... 3
1. Організація маркетингового планування ... 4
2. Особливості прийняття стратегічних маркетингових рішень ... 6
3. Особливості прийняття тактичних рішень щодо маркетингової діяльності фірми ... 16
Висновки ... 18
Література ... 19

ПОДРОБНЕЕ О РЕФЕРАТЕ
"Особливості прийняття стратегічних і тактичних рішень щодо маркетингової діяльності сучасної фірми."

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Проблеми визнання суб'єкта господарювання банкрутом та проведення ліквідаційної процедури

Механізм функціонування ринку
Психологічні особливості тренувального процесу у спорті
Лідерство в молодшому шкільному віці

Державна служба зайнятості
Встановлення походження дітей
Свобода договору в цивільному законодавстві

Особливості прийняття стратегічних і тактичних рішень щодо маркетингової діяльності сучасної фірми.

© 2011-2022  mavinna.narod.ru