Реферат: Виставки-ярмарки як складова маркетингової політики комунікацій (реферат з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Виставки-ярмарки як складова маркетингової політики комунікацій

(реферат з маркетингу)

Вступ ... 3
1. Виставка як комплексний інструмент маркетингу ... 4
2. Основні положення виставок ... 8
3. Організація участі підприємства у виставках ... 14
3. Робота виставки ... 17
4. Діяльність експонента після закриття виставки (ярмарку) ... 19
Висновок ... 21
Література ... 22

ПОДРОБНЕЕ О РЕФЕРАТЕ
"Виставки-ярмарки як складова маркетингової політики комунікацій"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Теорія господарського договору

Нерівність розподілу доходів у суспільстві
Фізичне виховання запорозьких козаків
Мотивація поведінки особистості

Забезпечення законності в державному управлінні
Договір дарування: поняття та особливості
Страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів в Україні

Виставки-ярмарки як складова маркетингової політики комунікацій

© 2011-2022  mavinna.narod.ru