Задача: Маркетинговими дослідженнями встановлено наступні кількісні показники для оцінки ефективності рекламної кампанії у двох друкованих засобах масової інформації... (задача з банківської справи) на mavinna.narod.ru

  На главную

Задача з банківської справи

Маркетинговими дослідженнями встановлено наступні кількісні показники для оцінки ефективності рекламної кампанії у двох друкованих засобах масової інформації за 4 квартал 2003 року:
№   Показники   Видання А   Видання Б
1.   Тираж   35000   40000
2.   Витрати на одноразове розміщення реклами (грн.)   60   62
3.   Періодичність видання   1 раз в тиждень   2 рази в тиждень
4.   Кількість респондентів, інформованих про рекламу   18000   26000
5.   Кількість респондентів, яких реклама переконала в необхідності звернення до банку   3000   3400
Розрахувати показники питомих витрат на рекламні носії, коефіцієнти інформованості про рекламу та коефіцієнти переконливості для кожного видання; порівняти показники ефективності реклами та зробити висновки.

ПОДРОБНЕЕ О ЗАДАЧЕ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Гендерні аспекти у творчості Марка Вовчка та Жорж Санд

Об'єктивні та суб'єктивні ознаки посібника у вчиненні злочину
Поняття і види допиту у кримінальному процесі
Основні положення криміналістичної техніки

Зв'язок права та інших соціальних явищ
Джерела земельного права
Європейські інформаційні служби на сучасному етапі

Задача з банківської справи

© 2011-2022  mavinna.narod.ru