Задача: За даними останніх місяців... (задача з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Задача з маркетингу

За даними останніх місяців підприємство, що виробляє електричні млинки для кави, зауважує значне скорочення обсягів збуту. Їх продавали за ціною Ц1 = 25 грн./один. Оскільки конкуренти за цей період ціни не змінювали, менеджер із маркетингу розмірковує, чи варто змінювати ціну.
Відділ маркетингових досліджень, аналізуючи вплив ціни на динаміку попиту, визначив еластичність попиту на електричні млинки для кави від ціни на рівні Е = - 2,7 %.
Чи порадили б ви менеджеру прийняти рішення про зниження ціни на 3 грн./один., якщо дотепер щомісяця в середньому продавалося N1 = 670 одиниць товару, змінні витрати на виробництво і продаж одного млинка для кави становлять V = 17 грн. /один., а постійні витрати F = 1275 грн. у місяць? Необхідно, щоб прибуток досягав не менше, ніж 18 % від обсягів продажу.

ПОДРОБНЕЕ О ЗАДАЧЕ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Ситуаційний облік і аналіз страхових послуг

Державна влада
Суб'єкти трудового права
Бібліографічний опис документів

Рабовласницькі відносини у Стародавньому Римі
Обробка соціологічних даних на ЕОМ
Кредитна політика банку

Задача з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru