Задача: МП Декоратор займається виготовленням декоративних решіток... (задача з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Задача з маркетингу

МП "Декоратор" займається виготовленням декоративних решіток на ринку Волині. На ринку діє три фірми. Перед підприємством постало питання у виборі стратегії поведінки. Підприємство є фінансово стійким і тому не хоче наслідувати лідера, а для атаки директор не знає його обсягів реалізації та місткості ринку, проте відомо, що 2006 рік підприємством було реалізовано продукції на 125 тис. грн.. Фірмою, яка є другою на ринку - на 140 тис. грн.., частка ринку, яку контролює лідер складає 45%.
Визначте місткість ринку декоративних решіток, частку ринку фірми 2 та МП "Декоратор" і обсяги реалізації продукції фірми - лідера.

ПОДРОБНЕЕ О ЗАДАЧЕ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Ситуаційний облік та аналіз забезпеченості підприємства сфери послуг основними фондами та ефективність їх використання

Державні органи
Трудовий договір із сезонними і тимчасовими працівниками
Вимоги до обліку конфіденційних документів

Реконкіста
Особливості розвитку академічної соціології 19 ст. в Україні
Менеджмент банківських послуг

Задача з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru