Задача: Фірма пропонує на ринку метало-пластикові вікна... (задача з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Задача з маркетингу

Фірма "Агромашсервіс" пропонує на ринку метало-пластикові вікна. Для інтенсифікації збуту було вирішено провести рекламну компанію, але фінансові фірми на даний момент обмежені. Проаналізуйте, які засоби розповсюдження інформації краще вибрати фірмі для реклами своєї продукції з урахуванням:
а) специфіки товару;
б) вдалого охоплення цільової аудиторії;
в) обмеження коштів.
Після вибору засобу розповсюдження рекламної інформації необхідно вибрати конкретні рекламоносії. Найважливішим показником при цьому є порівняна вартість звернення у даному рекламоносії. У таблиці наведено деякі характеристики трьох видань, що їх може вибрати фірма в ході рекламної компанії.
Видання   Тариф за одну смугу ф. А4, грн.   Тираж   Коефіцієнт обігу*
Видання 1   1600   55000   1.8
Видання 2   3200   72000   2.7
Видання 3   3700   2000   2.5
* Коефіцієнт обігу вказує на середню кількість читачів, через руки яких проходить один примірник даного носія.
Порівняйте видання за показниками:
1) за ставкою тарифу на 1000 примірників;
2) за вартість 1000 контактів з аудиторією.

ПОДРОБНЕЕ О ЗАДАЧЕ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Державне підприємництво та державна підтримка підприємницької діяльності

Зв'язок права та інших соціальних явищ
Правове положення армії в державі
Документи на новітніх носіях інформації

Становище журналістики в тоталітарному і демократичному суспільствах
Порівняльний аналіз соціологічних підходів Платона та Аристотеля
Бухгалтерські служби і облік виконання бюджету

Задача з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru