Задача: За результатами маркетингового дослідження... (задача з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Задача з маркетингу

За результатами маркетингового дослідження ціни товару "зубна паста" встановили наступні розцінки та якісні характеристики у магазинах м. Луцька:
1) Colgate - 5 грн., найвища якість;
2) Aquafrech - 5,30 грн. найвища якість;
3) Sanino - 2,50 грн. - середня якість;
4) Blend-a-med - 5,50 грн. - найвища якість;
5) Ромашка - 1,30 грн. - низька якість.
Провести позиціювання товару зубна паста на ринку у двохвимірному просторі ознак. Зробити висновки.

ПОДРОБНЕЕ О ЗАДАЧЕ

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:

Державне регулювання будівельного комплексу

Зв'язок теорії держави і права із суспільною практикою
Правові засади, принципи організації та діяльності системи органів військової контррозвідки СБУ та її завдання
Документи на паперових та електронних носіях

Функціонування ЗМІ в пострадянській Україні
Практичне значення узагальненої соціологічної інформації
Бюджет як об'єкт бюджетного менеджменту

Задача з маркетингу

© 2011-2022  mavinna.narod.ru