Курсова: Формування асортименту в магазині (робота з економіки підприємства) на mavinna.narod.ru

  На главную

Формування асортименту в магазині

(курсова робота з економіки підприємства)

Вступ ... 3
Розділ 1. Значення раціонального управління асортиментом у ринкових відносинах ... 5
Розділ 2. Формування асортименту на підприємстві ... 13
2.1. Характеристика асортименту (груп, підгруп, видів) ... 13
2.2. Характеристика чинників формування асортименту ... 16
2.3. Процес формування асортименту на підприємстві ... 24
Розділ 3. Планування товарного асортименту і управління товарним асортиментом ... 29
3.1. Роль товарних запасів у забезпеченні стійкості товарного асортименту ... 29
3.2. Управління товарними запасами в магазинах ... 31
Висновки та пропозиції ... 38
Використана література ... 40
Додатки ... 42

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Формування асортименту в магазині"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Методи визначення надходжень від виконання господарських операцій. Прибуток підприємства та система показників, які розраховуються на його основі. Комплексна оцінка фінансового стану підприємства
Проблеми інтеграції України у світовий фінансовий простір

Регулювання руху капіталу в умовах плаваючого обмінного курсу
Методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках
Вплив кредитної системи на грошовий обіг

Формування асортименту в магазині

© 2011-2022  mavinna.narod.ru