Курсова: Планування збільшення обсягів та прибутковості продаж (робота з економіки підприємства) на mavinna.narod.ru

  На главную

Планування збільшення обсягів та прибутковості продаж

(курсова робота з економіки підприємства)

Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження планування збільшення обсягів та прибутковості продаж ... 4
1.1. Сутність планування й особливості його здійснення на підприємстві ... 4
1.2. Формування плану збуту з урахуванням досліджень ринку, життєвого циклу продукції і детермінантів попиту ... 7
1.3. Планування рекламної діяльності ... 18
1.4. Планування збуту продукції ... 25
Література ... 31

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Планування збільшення обсягів та прибутковості продаж"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Зміст фінансового контролю
Міжнародна торгівля

Фінансування бюджетних витрат через органи Державного казначейства України
Особливості поведінки фірми в різних ринкових структурах
Перехідна економіка

Планування збільшення обсягів та прибутковості продаж

© 2011-2022  mavinna.narod.ru