Курсова: Франчайзинг в організації процесу розподілу продукції (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Франчайзинг в організації процесу розподілу продукції

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження франчайзингу в організації процесу розподілу продукції ... 5
1.1. Поняття франчайзингу ... 5
1.2. Історія виникнення та розвитку франчайзингу ... 8
1.3. Види франчайзингу ... 12
1.4. Порівняльна характеристика переваг та недоліків у франчайзинговому бізнесі ... 16
Розділ 2. Інституціональне середовище становлення та розвитку франчайзингу в Україні ... 21
Розділ 3. Перспективи ефективного використання франчайзингу в Україні ... 26
Висновки ... 32
Література ... 34

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Франчайзинг в організації процесу розподілу продукції"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Ціноутворення в різних системах ринку (монополія, чиста монополія, конкуренція)
Ринок енергоресурсів України

Естетичне виховання учнів у праці
Психодіагностика свідомості дорослої людини
Нелегальна міграція. Адміністративно-правовий механізм протидії

Франчайзинг в організації процесу розподілу продукції

© 2011-2022  mavinna.narod.ru