Курсова: Глобальний маркетинг (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Глобальний маркетинг

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні засади дослідження глобального маркетингу ... 5
1.1. Сутність та передумови глобалізації світової економіки ... 5
1.2. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу ... 13
1.3. Поняття глобального маркетингу ... 14
Розділ 2. Особливості стратегії глобального маркетингу на прикладі ТНК ... 16
2.1. Сутність і класифікація маркетингових стратегій ... 16
2.2. Міжнародне середовище як детермінанта обрання маркетингової стратегії ... 20
2.3. Міжнародний життєвий цикл товару та його вплив на маркетингові стратегії ТНК ... 22
2.4. Переваги та недоліки запровадження стандартизованих і адаптованих маркетингових стратегій у міжнародній діяльності ТНК ... 28
Висновки ... 32
Література ... 35

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Глобальний маркетинг"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Ціноутворення в умовах монополізму
Ринок праці України, його становлення та роль в економіці

Етнічне виховання учнів засобами трудового навчання і художньої праці
Психокорективна робота з важковиховуваними школярами
Об'єкт адміністративного проступку: поняття і види

Глобальний маркетинг

© 2011-2022  mavinna.narod.ru