Курсова: Реклама як засіб просування товарів (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Реклама як засіб просування товарів

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Поняття реклами та її значення в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства ... 5
1.1. Поняття реклами, її позитивні і негативні сторони ... 5
1.2. Значення реклами для виробника і споживача ... 8
1.3. Цілі, види, форми і функції реклами. Переваги та недоліки основних носіїв рекламних звернень ... 10
1.4. Основні етапи створення рекламних звернень ... 18
1.5. Оцінка ефективності реклами ... 19
Розділ 2. Практична частина ... 26
2.1. Характеристика підприємства. Вибір і аналіз цільового ринку ... 26
2.2. Сегментування цільового ринку підприємства. Вибір цільових сегментів ринку ... 34
2.3. Позиціювання товару на обраних сегментах цільового ринку ... 37
Висновки ... 40
Література ... 42

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Реклама як засіб просування товарів"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Економічний ризик та методи його аналізу
Ринок цінних паперів

Методика викладання дисципліни "Основи економічних знань"
Психофізіологічна характеристика інтелектуальних і творчих здібностей
Органи місцевого самоврядування

Реклама як засіб просування товарів

© 2011-2022  mavinna.narod.ru