Реклама в мережі Інтернет
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3 Розділ 1. Теоретичні засади дослідження реклами в мережі Інтернет ... 5 1.1. Особливості реклами в комп'ютерних мережах ... 5 1.2. Цілі та завдання реклами в Інтернет ... 8 Розділ 2. Аналіз елементів рекламної кампанії в Інтернеті ... 11 2.1. Корпоративний Web-сервер ... 11 2.2. Банери ... 12 2.3. E-mail - електронна пошта ... 16 2.4. Списки розсилки і дискусійні групи ... 20 2.4. Групи новин (Usenet) ... 23 2.5. Види рекламної продукції ... 24 Розділ 3. Ефективність та перспективи розвитку реклами в комп'ютерних мережах ... 33 3.1. Оцінка ефективності банерної реклами ... 33 3.2. Шляхи підвищення ефективності Інтернет-реклами та перспективи її розвитку в України ... 37 Висновки ... 41 Література ... 43
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Реклама в мережі Інтернет"
|