Курсова: Маркетингова діяльність на різних етапах життєвого циклу товару (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Маркетингова діяльність на різних етапах життєвого циклу товару

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні засади дослідження життєвого циклу товару ... 4
1.1. Сутність товару, його значення і визначення показників, якими характеризується товарний асортимент ... 4
1.2. Концепція життєвого циклу товару ... 13
1.3. Стадія впровадження ... 18
1.4. Стадія зростання ... 21
1.5. Стадія зрілості ... 22
1.6. Стадія спаду ... 25
Розділ 2. Аналіз діяльності СП ЗАТ "Теріхем-Луцьк" на етапі розробки нового товару та впровадження його на ринок ... 28
2.1. Обґрунтування та визначення факторів впливу на розробку та впровадження інноваційних рішень ... 28
2.2. Розробка інноваційного проекту ... 31
Розділ 3. Стратегічне планування життєвого циклу розвитку підприємства ... 37
Висновки ... 41
Список використаних джерел ... 43

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Маркетингова діяльність на різних етапах життєвого циклу товару"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Роль підприємницької діяльності у розвитку економіки
Роль інвестицій в економічному зростанні

Морально-патріотичне виховання молодших школярів засобами пісенного фольклору
Самооцінка та рівень домагань як фактори мотивації
Податкова міліція

Маркетингова діяльність на різних етапах життєвого циклу товару

© 2011-2022  mavinna.narod.ru