Маркетингова діяльність на різних етапах життєвого циклу товару
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3 Розділ 1. Теоретичні засади дослідження життєвого циклу товару ... 4 1.1. Сутність товару, його значення і визначення показників, якими характеризується товарний асортимент ... 4 1.2. Концепція життєвого циклу товару ... 13 1.3. Стадія впровадження ... 18 1.4. Стадія зростання ... 21 1.5. Стадія зрілості ... 22 1.6. Стадія спаду ... 25 Розділ 2. Аналіз діяльності СП ЗАТ "Теріхем-Луцьк" на етапі розробки нового товару та впровадження його на ринок ... 28 2.1. Обґрунтування та визначення факторів впливу на розробку та впровадження інноваційних рішень ... 28 2.2. Розробка інноваційного проекту ... 31 Розділ 3. Стратегічне планування життєвого циклу розвитку підприємства ... 37 Висновки ... 41 Список використаних джерел ... 43
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Маркетингова діяльність на різних етапах життєвого циклу товару"
|