Курсова: Комплекс маркетингових комунікацій на підприємстві (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Комплекс маркетингових комунікацій на підприємстві

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження маркетингових комунікацій ... 5
1.1. Основні інструменти маркетингових комунікацій та їх характеристики ... 5
1.2. Маркетингові комунікації на різних етапах життєвого циклу товару ... 8
1.3. Вибір комунікаторів ... 11
1.4. Канали комунікації ... 13
1.5. Методи визначення бюджету й ефективності комунікацій ... 14
Розділ 2. Практика роботи у сфері комунікацій на фірмі "Квантор" ... 17
Розділ 3. Передовий досвід вдосконалення рекламної діяльності підприємства ... 25
3.1. Рекламна кампанія, що проводиться в Інтернет: Цілі та завдання ... 25
3.2. Елементи рекламної кампанії ... 27
Висновки ... 39
Література ... 41
Додаток ... 43

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Комплекс маркетингових комунікацій на підприємстві"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Форми підприємницької діяльності
Світовий ринок

Народні ігри з математичним змістом у вихованні дітей дошкільного віку
Сім'я як об'єкт соціально-психологічної роботи
Поняття адміністративного права

Комплекс маркетингових комунікацій на підприємстві

© 2011-2022  mavinna.narod.ru