Напрями маркетингових досліджень
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Напрями проведення маркетингових досліджень ... 4
Розділ 2. Об'єкти маркетингових досліджень ... 6
Розділ 3. Напрямки проведення маркетингових досліджень в Україні і за кордоном ... 13
3.1. Дослідження ринку ... 13
3.2. Дослідження товару ... 16
3.3. Дослідження споживача ... 18
Практична частина ... 22
Завдання 1. Маркетингові дослідження продукту ... 22
Завдання 2. Дослідження ринкового середовища вибраного товару ... 24
Завдання 3. Дослідження споживачів ... 25
Завдання 4. Дослідження цінової політики та стратегії збуту фірми стосовно вибраного товару ... 26
Завдання 5. Дослідження стратегії просування товару фірми ... 30
Завдання 6. Застосування різноманітних методів збору маркетингової інформації при проведенні маркетингового дослідження ... 33
Завдання 7. Планування маркетингового дослідження із визначеної проблеми ... 33
Завдання 8. Написання звіту про проведене маркетингове дослідження ... 36
Вступ ... 36
1. Статистична частина опитування ... 36
2. Основна частина опитування ... 38
Висновок ... 46
Висновки ... 47
Література ... 48
Додатки ... 49
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Напрями маркетингових досліджень"
|