Курсова: Маркетингове дослідження конкурентоспроможності (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Маркетингове дослідження конкурентоспроможності

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Маркетингове дослідження конкурентоспроможності товарів (послуг) ... 4
Розділ 2. Визначення місткості ринку для товару (послуги) в регіоні ... 7
Розділ 3. Дослідження споживачів товару (послуги) ... 10
Розділ 4. Досвід проведення пробного маркетингового дослідження в Україні і за кордоном ... 20
Практична частина ... 24
Завдання 1. Маркетингові дослідження продукту ... 24
Завдання 2. Дослідження ринкового середовища вибраного товару ... 26
Завдання 3. Дослідження споживачів ... 27
Завдання 4. Дослідження цінової політики та стратегії збуту фірми стосовно вибраного товару ... 28
Завдання 5. Дослідження стратегії просування товару фірми ... 32
Завдання 7. Планування маркетингового дослідження із визначеної проблеми ... 35
Завдання 8. Написання звіту про проведене маркетингове дослідження ... 38
Вступ ... 38
1. Статистична частина опитування ... 39
2. Основна частина опитування ... 40
Висновок ... 48
Висновки ... 49
Література ... 50

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Маркетингове дослідження конкурентоспроможності"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Грошова маса та попит і пропозиція грошей
Товарне виробництво

Різноманітні художні техніки та прийоми виконання образотворчих завдань
Вулична робота: соціально-педагогічний аспект
Управління внутрішніми справами

Маркетингове дослідження конкурентоспроможності

© 2011-2022  mavinna.narod.ru