Курсова: Маркетингова програма (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Маркетингова програма

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингової програми як організаційно-економічної основи удосконалення системи менеджменту на підприємстві ... 4
1.1. Функції, принципи і концепції маркетингу ... 4
1.2. Стратегія і тактика маркетингу ... 5
1.3. Розробка комплексу маркетингу і виробничо-збутова функція маркетингу ... 8
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві ВАТ "Спектр" і шляхи її покращення ... 17
2.1. Коротка характеристика підприємства ... 17
2.2. Аналіз діяльності підприємства за 2005 рік ... 18
2.3. Аналіз маркетингової діяльності ... 23
2.4. Шляхи вдосконалення маркетингової програми ... 35
Висновки ... 41
Література ... 42
Додатки ... 43

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Маркетингова програма"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Грошово-кредитне регулювання
Фіскальна політика

Роль культурно-масових заходів у згуртуванні класного колективу
Дитячий суїцид
Управління промисловістю в Україні

Маркетингова програма

© 2011-2022  mavinna.narod.ru