Організації розповсюдження товарів через посередників
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні засади організації розповсюдження товарів через посередників ... 4
1.1. Сутність та види торговельно-посередницької діяльності ... 4
1.2. Торгівля через торговельно-посередницькі структури ... 6
1.3. Характеристика посередницької діяльності ... 12
1.4. Основні типи посередників та їхні функції ... 14
1.5. Організація роботи посередників ... 17
1.6. Винагорода й мотивація посередників ... 20
Розділ 2. Організація збуту продукції на ТзОВ "Троянда" ... 24
Розділ 3. Удосконалення роботи збутового апарату ТзОВ "Троянда" ... 29
Висновки ... 36
Література ... 37
Додатки ... 38
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Організації розповсюдження товарів через посередників"
|