Курсова: Вимірювання і прогнозування попиту (робота з маркетингу) на mavinna.narod.ru

  На главную

Вимірювання і прогнозування попиту

(курсова робота з маркетингу)

Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні засади до вимірювання і прогнозування попиту ... 5
1.1. Основні концепції визначення попиту ... 5
1.2. Методи оцінки поточного попиту ... 9
1.3. Методи оцінки перспективного попиту ... 12
Розділ 2. Практика застосування методів прогнозування попиту ... 22
2.1. Прогнозування збуту на основі регресивного аналізу ... 22
2.2. Сценарії розвитку книжкового ринку України ... 22
2.3. Прогнозування обсягу продажу методом стандартного розподілу ймовірностей ... 24
Розділ 3. Проблема розвитку методів вимірювання і прогнозування попиту в світлі сучасних наукових досліджень ... 25
Висновки ... 35
Література ... 37
Додаток ... 39

ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Вимірювання і прогнозування попиту"

Другие работы с сайта mavinna.narod.ru:
Зайнятість населення. Регулювання та сприяння зайнятості
Економічна характеристика тваринництва Волинської області

Формування виховного колективу
Особливості роботи соціального педагога в установах реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями
Правове забезпечення державної аграрної політики в Україні

Вимірювання і прогнозування попиту

© 2011-2022  mavinna.narod.ru